FINALLY

Tja. Sry att jag typ inte bloggat på aslänge. Därför tänkte jag skriva upp nästan dag för dag lite om vad jag gjort om nån typ orkar läsa..?

VECKA 4

Åkte till Åre med familjen och åkte snowboard. Hur kul som helst även om jag typ bröt svanskotan 2ggr... Syrran körde in i mig i full fart och sen skulle jag ställa mig på pappas skidor och råkade åka ner för backen. När jag skulle hoppa av skidorna hamnade foten på den bakre delen av skidan och ramla baklänges. Det gjorde avont..

V. 5

MÅNDAG

Fick skippa ridning och jobb för att plugga till sexualkunskapsprovet som jag fick reda på dagen innan själva provet...

TISDAG

Redigerade nells bild till en avatar na'vi. Snacka om att hon blev glad!

ONSDAG

Nell fick bilden och sprang runt i hela skolan för att visa, aw. Sen åkte jag hem till sara och nell. sen bestämde vi oss för att ha en girlsnight och bakade kakor och köpte snacks och läsk. Gött.

TORSDAG

Shoppade med nell och hitta massa saker jag vill/ska köpa!



Puss, love ya. //Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0