CONFUSED...

Tjatja bloggen! :P

Iskallt ute asso, -20C seriöst.. Och jag var i den iskalla stallet och jobbade i 5 timmar!!! snacka om kallt. Kunde inte heller rida för taken i de 2 ridhusen kunde rasa ner närsomhelst :S så jag sprang runt i 2 stall och fyllde på varm vatten i alla hästars krubbor för vattenkopparna hade frusit sönder och vattnet som fanns i krubborna hade frusit. Skitjobbig dag.

Aja, imorrn drar Nora och jag till gymmet och gymmar ett tag. Det kommer bli awesome!

Och jag behöver seriöst hjälp... dels för att jag e en psykopat och också att jag venne om jag ska klippa scene hair!!! Vill inte ha min "normala" frisyr, vill klippa till nått lite unikt som typ scene hair lr nått... Vill gärna ha adams frisyr men de blir fett mobbat... hjälp mig gärna med tips lr ja lr ej till scene hair!!!



puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0