YOU SPIN MY WORLD RIGHT ROUND, RIGHT ROUND

Helluw! <3
Igår höll jag på att svimma, när jag ställde mig upp blev jag snurrig och till slut såg jag nästan inget. Jag följde väggen till mitt rum och la mig i sängen. Efter några sekunder mådde jag bättre igen, men mitt huvud var jätte varmt! Sånt här händer mig ofta, jag borde kanske dricka mer vatten. Drack typ ingenting igår...

Köp en sån till mig så kommer jag dricka oftare!! :P


Idag hade vi bara 2 lektioner för vi skulle till polismuséet, ett av dem kanske 10 minuter för de som blev klara med provet tidigare, inkl mig. Vi hade en och en halv timmes rast, så jag och Sara gick för att titta på TV. Vi såg massa obehagliga barnprogram, läskigt...

Efter polismuséet stannade jag, Nell och Astrid kvar i stan för shopping! Vi hade jätte kul, förutom att jag som vanligt var dum och hade på mig boots med klackar, så mina stackars tår och framdelen av foten nästan dog. JAG dog. :'( Ni skulle bara veta hur ont det gjorde, kändes som om jag tappat mina tår så att ja blödde och att jag hade stora blåmärken på varje fot. Det BRÄNDES! Sen gick vi till ett café och köpte muffins. När vi var ute blev min mun proppfull med muffins så jag stod och försökte skrika. Nell satte sin hand under min mun och då bet jag av en muffinsbit som hamnade där. Nell fick panik och ba: VA FAAAN ERY, YUK!!! Och slängde muffinsen. Så stod det en kille i korvkiosken och gapskrattade åt oss, han fortsatte skratta när jag kollade efter att vi gått en lång bit från honom. Då började jag gapskratta åt honom. Hihi. Alltid kul att göra någon glad!

Peace sthlm!

Dagens outfit i sthlm (även om det e ointressant):

Linne - Gina Tricot
Filippa K Tröja - minns ej
Adidaskofta - Intersport
Fejkläderjacka - Vero Moda
Boots, läder - DinSko
Väska - Prada
Mössa xD - Puma



Sen åkte vi hem till Nell och hade flumkul! Mörkerkull e FUN! <3 Astrid bjöd oss också på KLUBBA! <3

KLUBBAAAH

I mörkret kan Sara passa på... (det var mörkare, hade blixt)

Sen på kvällen gick vi till Sara och Nells dansuppvisning, de var jätte duktiga och nu kanske jag ska börja i HipHop med Sara! <3


2 måsten:


Måste köpa till sötis<3


Måste döpa min moppe till Sasha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0