Tråkig lördag

Vaknade tidigt på morgonen för att åka till Japanska skolan, ush. Sen skulle jag ha en tråkig presentation. Ännu mer ush... Men jag tvingade Angie, Mika och Mamika att hänga med mig och titta på 2012 på bio på fredag, så jag hoppas vi gör det! <3
Sen skulle jag åka och fiska med familjen. xD Åkte jätte länge i en skog med slingriga vägar så mina småsyskon blev åksjuka och jag trodde att de skulle spy,  och jag var jätte rädd. Men de gjorde de inte. Sen blev det helt mörkt när vi fiskade så man såg ingenting.

Jag fastnade såklart med draget, inte i botten utan i ett träd bakom mig -.- Sen ville jag hem för jag frös och då skulle vi gå i en mörk skog, det gick inge bra och mina skor blev jätte leriga :'( Men det var snöskor så det var inte så farligt.

Sen åkte vi till coop för att köpa godis och jag lekte med käpphästarna med mina syskon, haha. xD Ery like<3


Dagens pinsamhet:
1. På morgonen kom det typ 5 personer och samlades runt mig och ba: HERREGUD VAD DU E LIK DIN MAMMA!!!!! Jag ba skrattade och gick..
2. Jag fick vatten i luftstrupen när vi åt lunch i jp skolan och fick en högljudd hostattack, alla började skratta för att jag fick illröda öron.
3. Trodde de va tomt i coop så jag busade med syskonen och leksakerna, sen var det några där som stod och stirra som om jag var en psykopat.

Aja nu ska jag gå och äta muffins, kjam <3

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-07 @ 23:23:40
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0