SMOOTHIEHOT

Vaknade typ för en timma sen, planen var att vakna runt 15.00 men blev hotad om att min lillasyrra skulle ta min smoothie om jag inte vaknade, so here I am! Till frukost åt jag japanska pannkakor och smoothie! Jätte gott. Nu spelar jag Fishville på facebook, och har fått massa presenter där av Nell, hihi. Är man spelnörd så är man. Men nu måste jag byta om och gå ut med hunden eftersom att det bara e jag hemma just nu. Ush, det är säkert iskallt ute. Sen ska jag nörda lite, titta på TV, plugga och sen rida! Ska träna på framdelsvändningar idag. Det ska bli kul. Ska nog rida barbacka, mysigt när det är kallt. Och så pratade jag med mormor i telefon <33 Har sagt vad jag vill ha i julklapp från bästaste japan. Längtar till jul, det är så mysigt med julkänsla när det e mörkt och lukten av pepparkakor och brinnande ljus och att köpa julklappar, hehe nu ska jag inte sitta och drömma mer. Puss, hej!


Kommentarer
Postat av: leaa

va e fishville???!

2009-11-26 @ 20:58:40
Postat av: Ery

Kan skicka till dig på fb!<3

2009-11-26 @ 22:32:41
URL: http://makefunofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0