Muffins lover

Nu äter jag min tredje muffins. Gu va gott de e. Jag är en sån som inte kan sluta äta när jag väl börjat, men det gäller bara sötsaker. Snart ska jag gå och sno en fjärde. Mums<3
Igår nördade jag framför datorn i minst 10 timmar, såg säkert förskräcklig ut idag, lär mig aldrig av mina misstag. Har haft ont i huvudet hela dan och det kändes som o jag hade feber. Jag gjorde inte något speciellt på datorn, typ bara facebookade, lyssnade på musik och youtubade. Tänk vad länge man kan hålla på, mpphh. Aja, nu ska jag nörda lite till och sen kolla på scrubs och plugga lite. Scrubs är verkligen det bästa som finns! Har sett alla avsnitt som sänts i sverge 6ggr. Det är alltid lika kul, man är lixom fast. Finns scrubs och adam är livet super!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jätte mycket! :)ja det är jag som sjunger haha:D jag är 15år. 94a:) ska söka men om två år hshs, om det fortfarande finns kvar.. :)

2009-11-18 @ 21:39:05
Postat av: Amanda

tack så jätte mycket! ja det är jag som sjunger hahah:D jag är 15 år, asså 94a:) ska söka men om 2 år, om det fortfarande finns kvar såklart..:)

2009-11-18 @ 21:40:32
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0