Måndag: Slit

Måndag, nästan den sämsta dagen, skolan börjar igen efter helgen. Orkar verkligen inte med skolan, ibland så önskar man att man hade nån maskin som man tryckte på en knappt och vips, så kunde man allt. Haha... mina fantasier. Men Nell och jag flummade till oss ordentligt på hemkunskapen, kanske överdrivet och så fick vi slut på luft och det slutade med magont. Som vanligt.
Efter skolan så fick jag stressa till bussen så att jag hinner till "jobbet", alltså stallet. Jag glömde såklart min jacka och just denna kalla dag, så började kvällen med att skölja 3 hästar, jag blev blöt och det var början på en frusen dag. Men jag kom på en perfekt mängd kläder man ska ha när man rider sent på hösten! Inte för kallt och inte för varmt, mysigt <3 Ridningen gick väl ganska bra, jämfört med igår i alla fall när jag inte fick ner Bella i from, men idag så red jag Chanell och det gick ganska bra. Vi ska få uppträda med kadrilj på julshowen, yippie!!!

Mycket kläder för en kall dag, Allt detta + skyddsväst + ridstövlar. Tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0