Kort dag...

Idag bröajde skolan 8.00, ush. Men den hade vi 3 lektioner och sen skulle klassen åka och bowla så vi missade 2 lektioner. Det kändes skönt för en fredag! Sen gick Nell och jag till täbban. På vägen dit var vi asfnissiga. En sak var att Nell sa nått kul till mig medans jag hade en burk med läsk mot munnen, och då fick jag en skrattattack och jag fick läsk över hela ansiktet. :( Sen skulle hon skämta med mig och slog till handen som jag hade läsken i, och så kom det på min jacka. Jag fick damp men nell torka bort det och sen va vi glada igen! Senare i täbban kom Nell på att hon måste ut med en hund som hon var dagmatte till och sprang hem. Som tur var så var Linnea och Ylva också i täbban så jag var med dem och testade kläder. Jag ville köpa en afro (filmfreak) men hade inte tillräckligt med pengar med mig, så det får jag ta en annan dag.



Måste köpa!!!!



Sry, kanske för många foton, men jag e ju halvjapan, haha.

...Och premiären av 2012 är idag!!! Adam sjunger i den och jag missar den för ingen hinner eller vågar titta på den!!! Får se den nån annan dag, typ imorrn eller nått... Mika kanske vill se den, hoppas det <3 Jag orkar nog inte idag, har ont i huvudet, fryser även om jag är varm och kan inte röra min vänsterarm, bara armbågen men inte lyfta eller nått. Bara man snuddar vid den skriker jag, jävla doktor som inte kan vaccinera bra. Träffade typ nån muskel eller nått. AJ! Jag mår skit..

Kjam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0