I'm doing me up with a black coloured liner

Har varit smådeppig hela dan. Dels på grund av mitt förra inlägg och några andra saker... Hatar syrran. Hatar några friends, hatar några andra.

När jag äntligen kom hem, bort från vissa jag hatar, satte jag direkt på hörlurarna och höjde volymen så mycket som mina öron tålde och försökte tänka på annat. Satt och surfa runt och försöka hitta nått kul, men nej. Dagen e totalförstörd. Sparade några bra bilder från nätet som jag kan använda till en musikvideoprojekt jag gör, dels ingår det i ett annat projekt. Tänker inte avslöja, men om det går bra så får nog många reda på det, men nej. Tror knappast att det går bra...
Skissade lite på en teckning som blev helt ok. Musik = inte allt för fula teckningar.

Just när jag trodde att det inte kunde bli värre messar Mika mig och säger att vi typ inte kan se på New Moon imorrn. Ska kanske sova hos Nell då... Men hon har inte ringt så nu sitter jag och surar...

Sen har vårt köksbord blivit lite julstämnings-aktigt. När jag kom hem låg det pepparkakor i "tallrikshyllan" och mamma hade bakat muffins till jobbet och jag snodde 2. Mohaha.. ._.' Jag åt upp alla pepparkakor innan nån annan skulle ta dem och sen kom pappa hem med 4 flaskor julmust! Ska inte dricka allt för mycket för då blir jag full. Det var pinsamt förra året när jag sov över hos Mika.. hehe. Mer vill ni inte veta, minne för livet. Vi kom i alla fram till att Mika ska köpa leopardmönstrade stringtrosor åt mig... *host* Glöm det jag sa..

Aja, sitter nu i min stora, mysiga kofta och hare skönt.

Hunden jag skissade.


Me right now..


Kommentarer
Postat av: leaa

mej gillar hunden <3

2009-12-03 @ 18:50:36
Postat av: Ery

mej gillar dig <3 :)

2009-12-18 @ 13:05:44
Postat av: Ery

mej gillar dig <3 :)

2009-12-18 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0