SLEEPWALKER

Idag var allting AWESOME! Var hos Nell och Sara igår och sen åkte vi till Astrid för att sova över. Vi kollade på Grinchen, Ponny Tale, Spongebob Squarepants, och massa andra barnfilmer, och åt chips med dip. Det var jätte mysigt! Sen gjorde vi en film som jag ska redigera imorrn. AWESOME! Och så har ju Adams album släppts. YIPPIE!!! Var ledig från jpskolan, skööönt.

Svampbobs morgon!

Imorrn blir det flera timmars filmredigering med massa effekter + backstage clips + bloopers + meny för TV + DVD bränning för mig! Hoppas jag hinner och orkar med allt. Ska simma, bada och rida också. Ska dusha nu och sen sova så jag orkar med nörddagen imorrn.

Snygga kläder jag hittade igår:

...?
Boyfriend Blazer (den beigea)
Cima Shirt
Oversize Stripe Top
Santa Fe Hood


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0