FETTO

Har nyss varit ute ätit pizza. Jag åt ju inte en hel pizza, för det har jag aldrig orkat så jag åt en halv :P Och nu sitter jag och proppar i mig en massa godis för det är ju ändå lördag! <3 Och så har jag ätit lunch 2 ggr, japanska pannkakor och sushi och imorse åt jag mer frukost än vad jag brukar äta. Haha, nu känner jag mig feeet! Ska gå och simma imorrn, sen cykla, rida, cykla och sen ut med hunden. Kanske ska jag jogga lite när jag ändå är ute om jag orkar. Då bränner jag lite fett och får lite muskler. Yey! Nej men inte muskler utan "muskler", ni vet, bli lite starkare och bätte kondition. Har asdålig kondis. Hihi, jag sitter framför TVn och datorn hela dan och småäter annars. Dålig vana. Sen på måndag ska jag bära en 10kg väska, jobba 5 timmar i stallet och sen rida. Sen så får jag ett fint avslut; träningsverk. Det kan faktiskt vara skönt ibland. Aja, nu ska jag plugga (ush) och lyssna på Adam.

Kjam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0