BLOGGFRÅGOR

Har jätte tråkigt, ont i huvet, trött, mår helt enkelt SKIT! :'( Men jag slipper må ännu värre för jag fick skjuts hem från skolan av papi så jag slapp bli helt genomblöt! <3

För att ha nått att göra svarar jag väl på ointressanta frågor..

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Typ 3
Vilken svordom använder du mest?
Fuck, jävla, skit, fan (men orka svära)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6:30, men går aldrig upp.
Hur många resväskor äger du?
Typ en.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Va fan skulle jag slösa pengar på mat?!
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaaa! Grisar ska inte va med på foton.
Vilken var den senaste filmen du såg?
2012
Har någon av dina vänner barn?
Hoppas inte
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Allt jag hittar
Har någon någonsin kallat dig lat?
Typ varje dag
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Chokladmjölk, finns inge värre än mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Typ alla berättar för mig
Använder du huvtröjor?
Om jag orkar
Kan du vissla
Yup
Vem var den senaste som ringde dig?
Mika
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Nej jag vet
Tittade du på tecknat när du var liten?
Fortfarande
Hur många syskon har du?
Två
Vilken film kan du alla replikerna till?
Orka kunna
Äger du några band-t-shirts?
Nope, men ska göra Adam t-shirt<3
När flög du senast?
I somras
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
fem
Läser du för skojs skull?
Sällan jag gör
Pratar du några andra språk?
Japanska, engelska och lite franska
Diskar du din egen disk?
Diskmaskin
Har du gråtit offentligt?
Ibland
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Varför skulle man?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Får se
Har du några tatueringar eller piercingar?
Nej, om inte öronen gills.
Kan du kasta macka?
Men orka
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Det beror på
Har du en blogg?
Nej?
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?
Kunna lita på honom.
Gillar du din boendesituation?
Visst
Vilken är din favoritfrukt?
Annanas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, äter som en gris hela tiden.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
15
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Becca
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Venne
Gillar du senap?
Ibland
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig
Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage :P
Tycker du om att krama folk?
Kramas du, kramas jag
Skulle du säga att du är trendig?
Haha nej
Har du en digitalkamera?
Vem har inte?
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle inte reagera
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Har aldrig gråtit av en pappersbit.
Vad är du allergisk mot?
Allt jag hatar
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
VARFÖR SKULLE JAG?!
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Zach, Michael, Allison, Michelle typ..
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Time For Miracles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0