Biokväll snart igen!

Om en timme ska jag till sthlm med Mika och gänget och titta på premiären av 2012, de kommer bli jätte kul! Så nu väntar jag bara på att min limousine ska komma och hämta mig. Hoho...
För typ två veckor sen såg jag "This Is It" med Sara, Nell och Cornelia och den vara bara så bra!!! Jag rekommenderar den verkligen. De grät och fick rysningar, och jag hade tårar i ögonen. Men det var då och idag ska jag se 2012 som sagt, och bästaste Adam sjunger i den (anledningen till att jag vill se den :P)! Han är verkligen en otroligt bra sångare och jag lyssnar på honom dag ut och dag in (nu också). Så jag hoppas det blir en super kväll! Ska proppa mig full av godis så imorrn kommer jag vara tjock. Filmen slutar typ 22.00 och jag måste plugga när jag kommer hem men skriver hur det var imorrn! Puss & Kram <3


Min assnygga afro jag köpte för 2 dagar sen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0