Think of what could be if you rewrite the role you play

Tjo friendz!
Skola som vanligt, ush. Aja nu glömmer vi det. Har inte skrivit på typ 2 dagar men mina fingrar håller fortfarande igång.
I förrigår satt jag och redigerade min och vännernas film i över 6 timmar. Tänk att jag kan hålla på så länge, men jag älskar det jag gör. Hoho.. Filmen gick åt skogen. Inget blev som det skulle så jag fick tänka helt om. Ljuset var inte perfekt ljus, och det förstör allt. Jag fick ta fram min fantasi och vara lite krativ. Resultatet blev inte helvete, men det blev inte så bra heller. Amatörredigering, helt enkelt.
Har redigrat klart själva filmen, men har lite kvar av backstage filmen. Sen måste jag fixa bloopers och sen bränna den på DVD med en kul meny som man kan välja mellan film och bonusmaterial. Ska ladda upp den på youtube och alternativt Facebook om inte datorn e allt för seg. Lägger upp yt-länken sen så ni kan se den. Men då blir film och bonusmaterialt var film för sig. Börjar med att ladda upp filmen. Imorrn ska jag kanske göra en musikvideo, vilken låt e hemligt men ni vet nog vilken artist. (a)



XOXO Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0