NEW MOON

Idag hade jag en väldigt tajt schema, max 10min mellan varje aktivitet.

På kvällen såg jag New Moon med Angelica, Mamika och Mika. Den var helt ok, men de överdriver lite med att visa Edwars och Jacobs muskler eftersom att de blivit så populära efter Twilight. Visst, helt ok för de som älskar dem men jag tycker Edward ser gammal ut... Bara min åsikt ^^

Det var meningen att överraska Angie eftersom att det var hennes födelsedag i fredags, men jag klumpa mig och sabba allt, igen. Jag och Mika gick runt i stan och väntade på de andra. Men så kom jag på en smart sak, RINGA DEM! Så jag ringde angie och frågade vart hon var, hon var helt förvirrad för hon visste ju inte att jag skulle komma, sen avslöjade jag den andra saken samtidigt, jag frågade om Mami var med henne. Mika kom på misstaget mitt i samtalet och försökte avbryta. Ni vet hur jag e, jag fatta 0 och fortsatte snacka. Sen när angie kom gömde jag mig bakom en stolpe, det gick ju bra... Aja, ery sabba allt som vanligt...

Innan biot var jag och mika i en godis/tobakaffär och utanför stod det 2 tjejer som ville att vi skulle köpa ut åt dem, vi va typ lika gamla, tänk att de inte såg de! Så vi sa att vi va under 18.. haha


Angie fick ett kort och ett kinderägg av mika som slog in kinderägget så gott det gick, aw<3 GRATTIS ANGEL!

XOXO //Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0