MoBiL

Jag älskar bloggfrågor xD

Var ligger din mobil när du sover?
Bredvid sängen

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Sällan, laddar så fort den dör..

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Jag känner mig döende..

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?

När jag lyssnar på musik 24timmar om dagen så ja. Måste skaffa Ipod snart..

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
Två, ena var cp så jag fick en ny likadan.

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Ibland när jag sms med nån annan när jag e me kompisar, ja.

Vad står det på det senaste sms:et i din inkorg?

A vi ses<3<3 (från mika)

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
A~ :o va kul!! Men vi ska ju byta dem i januari :D Ska du köpa skjorta till Angie? (från mika)

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
Ok. Men då blir det nån annan gång :D ses kram <3 (till mika)

Vem är överst listan över missade samtal?
Mika

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Mamma

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?
Sara

Har du som bakgrundsbild?

En sushibild jag tog xD

Hur mkt batteri har du?
31%

Vem är 8 på din kontaktlista?
Cecilia

Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista?
Har ingen på G

Den bästa låten på din mobil?
Alla adams låtar.

Den sämsta låten på din mobil?
My Cool, Adam Tensta

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Jag som pussar mitt favvogosedjur xD

Hur mkt är klockan när du gör detta?
02:04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0