Lovlov JULLOV!

Wiho! Nu äre JULLOV!!!!! <33333333 Och vem älskar inte lov?!

Har varit hos Sara och lekt lite kurragömma (a) Haha, mina barnsliga barndomskompisar och jag, vi har alltid kul tillsammans. <3 Imorrn ska jag julshoppa med Sara i sthlm. Har redan köpt till Angelica, Mika, Mamika, lillsyrran och mig själv med moa (som några kom och frågade om de fick fota henne..) och ylva i täbban ;) Så jag har Sara, mamma, pappa, Nemo, och min andra syrra kvar. Ska pyssla till de andra i släkten i stället för att köpa, de gillar ju det ändå! Sen måste jag fråga Sara om vi kan träffas i göteböörj och shoppa där under mellandagarna för då e det REA!!!

Försökte fota Sara i gömstället..

Jag har inte alls mått bra idag, imorse kändes det som att jag hade feber och höll på att spy, men jag ville se mina betyg (de sög) så jag gick till skolan ändå... och för att slippa åka i en kall buss med snuskgubbar åkte jag med pappa till hans jobb och fick ett eget kontor för mig själv!! Haha.. Satt där med datorn och märkte 5min innan skolan skulle börja att jag borde gå och sprang till skolan.

Ritade med kulspetspenna i pappas jobb! Lite cp för jag kunde inte sudda..

Som tur var skulle jag inte rida idag när det är som kallast (-10C). Red i lördags, söndags, måndags och tisdags. Gu vilken ridvecka, mys<3

Vackraste Tintin<3

God Jul!<3 Cepe..

Ha ett skönt lov! Kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0