It might feel so good but I got you stuck on my mind

Gud vilken kort skoldag, skönt! Skolan började 9.20 med lucia och sen fick vi rast till lunch, sen 2 lektioner. I bussen på väg till skolan satt jag bredvid en äckelgubbe :'( Jag frågade nell om jag luktade äckelgubbe men det gjorde jag tydligen inte så det var tur (: Under den långa rasten kollade vi på TV och då kom det typ 30 killar som skulle kolla och då gick vi. Vi sprang runt ett tag och sen åt vi lunch: risgrynsgröt och lussebullar. Man fick ta en var men jag och asta tog 3 (a) Gött.


Efter skolan gick jag och shoppa och köpte some things:


Tröja - Gina Tricot
Hoody - BikBok
Tomteluva för ridhjälm - Hööks
Sporrar - Hööks
Julbenskydd - Hööks
Ridhandskar - Hööks
Tävlingshandskar, vita - Hööks

Sry, orka inte lägga upp allt snyggt så tog ba ett slarvfoto.

Sen åt vi i burger king.

Kollade oxå på Idol och Erik vann. :( Hejade på Calle men aja..

Längtar till imorrn. Ska vara med i julshowen med häst. Sara, nell och asta kommer för att titta och sen går vi hem till mig och tittar på premiären av vår film! Mysfilmkväll <3

XOXO Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0