HEJA CALLE!

Helu friendz. Sitter i sängen med min lilla laptop.

Har haft fredagsmys med familjen (utom pappa som var på fest) och tittade på Idol. Som jag önskade gick Calle och Erik till final! Yippie! Jag gillar verkligen inte Tove. Jag hejade på henne i början av säsongen, men sen fick hon för bra självförtroende och har helt förändrats. Hon verkar så självsäker och försöker hela tiden vara typ söt. Hate her! Aja, jag hoppas Calle vinner det hela, han har en jätte bra röst. Erik e oxå ok men han tar i lite för mycket när han sjunger. Man ser att han spänner hela kroppen så att ådrorna på halsen syns. HEJA CALLE!!!

Jag gick med min yngsta syrra och köpte 3 påsar chips. Alla ville ha olika så då köpte vi alla sorterna, ibland kan jag vara så smart! Sen skulle jag ut med hunden och när jag kom hem sprang yngsta syrran till mig och var jätte stolt för att hon hade städat och dukat upp chips, och läsk  i vardagsrummet. Hon e världens sötaste verkligen. <3 Har foto på det så kan kanske ladda upp den imorrn.

Ska läsa en cepe bok till skolan som jag ligegr efter i, och sen sova. Gud vad jag har varit trött idag. Var lite småhängig i skolan. Många undrade såklart vad de var med mig för att jag inte sprang runt och fjanta mig som jag annars brukar göra. Imorrn ska jag träffa Angie, Mika och Mamika så jag måste vara glad. (: Vill därför sova nu direkt...

XOXO //Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0