GOOD, BAD? WHO CARES?

Tjoo! Igår kröp jag in i sängen kl. 11! Helt otroligt vad duktig jag är. (sen låg jag väl där och läste massa tidningar med skvaller men ändå...). Så idag vad en bra dag :D Jag var riktigt flummig och hyper med Nell på Science när hon i smyg satte sig bredvid mig. Sen när vi var som galnast och jag blåste på nells arm efter att ha nypt henne (inte meningen...) och det såg ut som om jag skulle pussa henne skulle läraren prata och stirrade på oss när vi höll på... slår vad om att fler såg. piiinsaamt... whatever.

Men nu har mitt humör gått ner... en orsak jag inte kan berätta såhär allmänt men det e kompisproblem... och så har kära Nea åkt till Argentina och kommer inte komma hem försen efter jul, saknar redan henne. :'(

På lördag ska jag uppträda med vackra tintin så imorrn åker jag och köper:

Röda lindor till alla 4 ben
tomteluva för min hjälm
nytt spö
sporrar
vita ridbyxor
kanske luva till tintin

Men allt är inte bara till lördag, men när man ändå är där och köper kan man passa på. :)

Idag såg jag världens sorgligaste scrubsavsnitt. JD skulle sluta och på slutet visade de backstage och varje gång det var någons sista scen (meningen var att hela scrubs skulle läggas ner), sa de "this was ***s last scene", och jag höll på att gråta. Under avsnittet grät jag, men direk efter googlade jag lite och kom fram till att de fortsätter med scrubs ändå efterosm de ändrat sig men de gör om sjukhuset till en skola. IT SUCKS!!!!

Imorrn ska jag åka och simma med klassen, VILL VERKLIGEN INTE!!! Får ta med en stooor handduk att gömma mig i så ingen kan se mig. (a) Sen kommer jag typ drunkna så jag hoppas nån vill hålla mig levande och räddar mig :S JAG KAN SERIÖST INTE ENS DYKA!!!! VAD ERE FÖR PROBLEM MED MIG?!

Det var det, pussåkram.

Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0