FAN VAD JAG HAR FIXAT

Idag var en sån dag som jag ba måste fixa med nått hela tiden. Imorse storstädade jag och mamma huset (även om jag var trög och lät henne göra allt), och sen började jag sortera örhängen (?), "prydde" mobilen och slog in julklappar! <3 även om mina kompisar inte alltid slår in alla klappar till mig så älskar jag att slå in och öppna, jag e som sagt barnslig. Jag sitter nu i sägen och lutar mig på min store tigergosedjur, ja jag har sängen full av gosedjur, haha. Nu fick ni veta min lilla hemlis som egentligen inte var en hemlis. Typ vem har inte gosedjur i sängen?? Några av mina kompisar har ju de, hur mysigt som helst!!! Aja whatever.. sen har jag ridit oxå.







Före                                               efter

JAG KAN FÖR FAAAN INTE HITTA MINA HÖRLURAR!!! Jag har letat efter dem i 2 dagar, idag letade jag ÖVERALLT. Under, mellan och över allt. Vad fan ska jag göra utan mina hörlurar?! Jag kan inte leva utan dem, jag seriöst dampa efter allt letande och höll på att gråta. JÄVLA FUCKING LURAR SOM INTE VILL KOMMA FRAM!

Igår mitt i natten såg jag på skräckisen House Of Wax. Den var lite seg i början men sedan OTROLIGT äcklig. De högg av ett finger med en tång, band fast folk på en stol och stoppade in nålar i hela ansiktet för att göra dem levande människorna till vaxdockor, skalade vaxdockorna så att människornas hud åkte av, högg av dockornas arm så att man såg in i köttet som var ruttet mm.
KOLLA ALDRIG PÅ DEN!!! Förutom de som älskar att typ.. spy (?)


God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0