DAMP

Hatar cepe busschaufförer, yuk. De får damp för ingenting, har de inget liv eller? Tydligen inte! Det var en tjej som inte kunde hitta sitt kort och han ba: VAD TÄNKER DU PÅ?! DEN ÄR 30 PERS SOM SITTER OCH VÄNTAR! HAR DU NÅGON FÖRKLARING?! Även om hon ba stått där i typ 3 sek och letat. Jag hade bara lust att gå fram och själv dampa på honom. Skulle vara jävligt skönt.

Nu ska jag öppna mina godiskalendrar, yippie! Ery like sweets. Igår åt jag 2 geisha glassar, 1 snickersglass och 1 Marsglass. Mums<3 Julmust också så klart!

PS. Det blev ingen premiärkväll idag, något krasha IGEN! Jag får seriöst damp. Kämpade med den igår så vännerna skulle bli glada idag, men nej. Jag gör ofta mycket för ingenting.

XOXO Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0