Najs Days

Tja.

Har inte skrivit på ett tag nu.. sry. Ska skriva för fullt nu ^^

Igår åkte jag, nell och sara och bada. De var askul. Hade simfötter, hehe. Har typ inte vuxit ifrån "barndomen" än, men vem typ bryr sig..? Sen åkte vi till Lidl (haha) och köpte asmkt (kanske lite för mkt) snacks och godis. Satt där inne ganska länge för vi orka inte gå ut för de va hur kallt som helst. Där var vi till typ kl 20 (?) och käka slask. Sen hittade han som jobba där en 50öring och jag fick den, wii. God vad rik man är nu, shit asså. Aja, sen åkte vi hem tyyyp...? Hade oxå en presentation i skolan som gick åt helvete. Fick blackout och stod där uppe och såg ut som en tomat. Fy fan vad jag skämde ut mig TOTALT asså. Jag skakade asmkt och kunde inte hålla stilla manuset. FUCKING PRESENTATIONER!!! Har 2 till nästa vecka :'( Jag var helt tårfylld innan jag skulle presentera men fick tröst av nell så jag slapp gråta och se ännu mer ut som en tomat. Har presentationsskräck.. GOD!

Idag åkte klassen skridskor och va i sthlm 4 timmar, men jag, nea, s och n stack iväg på statsvandring ist. Egentligen inte för vi gick och shoppa och fika istället, hehe. Men de va hur mysigt som helst. Funderar på om jag ska klippa scene hair, de e så jävla snyggt, men problemet e att jag e så jävla ful så inget blir bra på mig... Borde jag?
Typ sånhär:



Puss<3

Kommentarer
Postat av: leaa

en sån j*vla diss? :O

2010-02-12 @ 22:02:57
Postat av: Ery

OMG HERRE GUD, fan vad jag e dum i huvet!!! srysry, tänkte för mkt på om jag ska skriva deras hela namn igen och trodde jag skrivit in dig men de hade jag int :'( ska fixa det!!! <333 sry, love ya

2010-02-15 @ 23:28:43
Postat av: leaa

hhaha,, mm. men du har ju int skrivit? trodde du att ja aldrig läser din blogg? :P

2010-02-17 @ 17:19:59
Postat av: Ery

asså jag håller sällan på med min blogg.. fixar de nu..

2010-02-23 @ 00:34:48
Postat av: leaa

yay! nu är det officiellt (stavning?) jag är med i erry's blogg :P

sry om jag lät sur XD

2010-02-23 @ 00:58:41
Postat av: Ery

lungt

2010-03-06 @ 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0