VI VILL HA FRITID!

Det känns som om det enda man gör när man går i min skola är att plugga. Vi ska skriva typ 4 uppsatser på en vecka, och så har vi så jävla många prov!!! Skolan är till för att lära sig, men man måste också få ha lite fritid?! Under höstlovet fick jag plugga till prov och läxa till måndagen efter lovet. Det suger verkligen. Lärarna borde planera lite bättre för vi har typ 5 prov en vecka och nästa vecka har vi nästan inget alls!
Detta påverkar dels sin fritid, men också betygen. När man har så här många saker på gång så hinner man inte göra allt ordentligt för att man samtidigt måste tänka på andra saker. Det går inte så jätte dåligt för mig i skolan, men varje gång som det är mycket prov och läxor ser jag att betyget sjunker. Visst, man hinner vara inne på datorn och sånt 2 timmar eller nått, men man känner sig stressad för att man hela tiden tänker; jag måste göra *** ikväll, imorrn så hinner jag inte med det här för då ska jag göra ***. Är det så för dig också?

Kommentarer
Postat av: Sara

完全に同意!

2009-11-16 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0