TJAAA...

Tjo! Det gick ortoligt bra på ridningen idag. Red min älskade Picco och jag fick ner honom på tygel och form. Han e bara 5år och har inte riktigt lärt sig framdelsvändning men det gick jätte bra. Blivit lite framsteg med honom. Fick beröm av instruktören också, så det var kul. Sen åkte jag till coop och köpte godis och Mer. Tranbär och päronsmak, den e ny och smakade helt okej.

Imorrn ska jag rida och jobba i stallet igen och Sara hänger med för att sedan plugga. Kommer bli mysigt.

Mamika ville att jag, Mika och Angie hänger med och ser på New Moon. Så det kanske jag gör under veckan. Hoppas den e bra. Nea sa att det var action i den, Ery like <3

Orkar inte byta dator just nu så det blir inga bilder, ska försöka fixa det imorrn eller övermorgon.

Puss, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0