Sömn - Bästa skönhetsreceptet

Sitter och borstar tänderna. Har lovat mig själv att lägga mig lite tidigare idag så att jag inte ska gå runt med stora påsar under ögonen imorrn, som jag annars alltid gör. Men eftersom att jag nu suttit och borstat tänderna i en halvtimme så tror jag inte att jag är på sovhumör...
Annars har jag som vanligt haft skola idag och direkt efter stressat till stalljobbet och ridningen. Precis innan jobbet slutar (20.00), gick Elin, Amanda och jag och proppa i oss socker. Sen satte vi upp sadlar på sadelhållare, satte oss i sadlarna och jämförde stigbyglar med varandra. Det är alltid kul att vara barnslig <3 Jag tycker att det är barnsligare att gå runt och säga att man typ är "vuxen" och inte få ha kul! Och ja, när vissa ska ha "kul" går de runt och festar med alcohol och sånt. Jag tror inte att de egentligen tycker att det är det roligaste. Om det nu är så att man tycker det beror ju det alltid på att man ska testa alcohol för första gången genom t.ex grupptryck, jag tror inte att man sitter själv och testar sånt. Så jävla töntigt att inte vilja vara "töntig".

Kjam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0