Pinsam hemfärd

Okej, jag suger säkert på att skriva intressanta saker men när jag skulle hem från helvetet idag hände en massa pinsamma saker.
Först i busstationen stod jag i en vattenpöl utan att märka det, en sån där äcklig skräppöl. Yuk! I alla fall när jag skulle gå in i bussen så satte jag mig på en stol som var lös (jag ser mig aldrig för vad jag gör). Så där satt jag och stolen åkte hela tiden "runt", men det var ju typ bara nedersta delen av stolen, asså där man sitter som var lös. Men så försökte jag hålla mig och sätet kvar och det gick ganska bra, förutom att det knarra hela tiden men bussen var nästan tom så de va inte så jätte farligt. Sen när jag skulle gå av bussen så trodde jag att bussen skulle stanna på en annan station (jag åkte i en buss som jag inte brukar åka i). Jag blev jätte stressad fast det var en bit kvar och när jag skulle gå av från stolen fastnade min väska och jag höll på att ramla. Nån tjej stirrade på mig och jag kände att jag blev helt röd!
När jag gick av bussen så tittade jag ner och började jag gå åt fel håll. Jag märkte inte det förrän jag kommit en bit. Sen vände jag snabbt om och gick mot huset. ...och på backen till mitt hus var det en DJUP vattenpöl som jag försökte hoppa över men sen hamnade jag i det och halkade. Som en reflex sa jag "hjälp!" och sen märkte jag att det va 2 byggare som satt i en bil med öppen dörr och stirrade på mig. Jag sprang upp till mitt hus, och då fick jag självklart en blöt pinne från ett träd i ansiktet.
Och nej, det är inte slut än.
När jag kom hem och tittade mig i spegeln märkte jag att mitt hår såg ut som en afro pga fuktigheten.

Men sånt händer mig varje dag så det var inte så farligt, det kommer hända imorrn igen. Jag har oxå skitont i armen efter att ha vaccinerat mig mot svininfluensan, det är svullet och jag har ont i huvudet. Är kanske sjuk imorrn...
Sry för de långa inlägget, ska bättra mig.
Nu ska jag titta på Adams hemsida<333 och redigera en film som Sara har tjatat om :P Sen kanske jag ska göra en annan film som handlar om fred (projekt av Sara, Eleonor och mig).

Kjam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0