CRAZY HORSE

Sara hängde med till stallet när jag jobbade och red och vi hade väldigt kul och mysigt. Jag fick en unghäst, ca 6år som blev lite för glad i ridhuset och började bocka och sparka bakut så fort vi fick upp farten. Om jag försökte bromsa in henne så blev det bara värre så allt jag fick tänka på var att hålla mig kvar, lyssna på instruktören och vara lugn. Lyckades efter en liten rodeotur i ridhuset. Fick till några tusen bockningar. I början av lektionen fick jag hoppa upp i farten för att hon inte ville stå still, jag höll mig kvar hängandes i stigbygeln men fick kontroll efteråt. Så jag fick typ bara skritta runt hela lektonen, över bommar och så. Fick en ordentligt smäll i ansiktet första stegrandet. Hästens huvud mot mitt ansikte. Ouch. Blödde i alla fall inte så det var helt okej.


Bilder på mys i stallet lägger jag upp imorrn.

Nyss så tittade jag på Omen. Den var inte så läskig, mer obehaglig. Aldrig kul att titta på skräckis själv... Ingen av mina kompisar vågar inte se skräckisar med mig, de suger verkligen. Ska allt låsa in mina vänner med mig, mohaha. What happens in Erys house stays in Erys house. Nej men så ond e jag inte, eller?


Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0