YOU MAKE ME WANNA LISTEN TO MUSIC AGAIN

Nu sitter jag helt kvällsfixad och klar, ska snart gå och lägga mig.
Idag var Sara och jag förkylda så vi behövde inte följa med klassen på jumpan när de skulle simma. Vill verkligen inte gå och bada med min klass, kommer bli utmobbad av massa skäl. Vi fick 3 timmars rast! Awesome<3 Så vi tänkte gå till pizzerian för att äta lunch men det var stängt, så vi gick istället till nån restaurang och åt. Det var gott och han som jobbade där var rolig och trevlig haha. Nästa vecka ska vi åka och bada igen och jag kommer inte kunna komma undan. Snyft..

Har oxå lyssnat på adam så att öronen ryker, love it. <333 Fick höja rejält i lurarna för båda mina småsyskon hade massa kompisar här som snackade otroligt högt.

Jag har äntligen redigerat klart filmen och håller på att bränna den på DVD just nu. Imorrn ska vi till Sara för att ha en premiärkväll, kommer bli jätte mysigt! Redigeringen suger men ändå kul.

Har typ överdosat hudvårdsprodukter nu, inte bra... Fast det e typ 5 steps produkter och sen la jag till nån receptbelagd grej only 4 mwah.

Natti //Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0