SUPRICE TO THE ANGEL <3

Nu sitter jag och käkar bilar. Imorrn kommer bli en rolig och väldigt sysselsatt dag. Simma, rida, ut me hunden, åka till sthlm, bio och sen hem och plugga.

Det är så att Angie fyllde år igår, så vi ska göra en liten överraskning till henne. Vi har sagt att jag och Mamika inte kan komma till sthlm imorrn, så hon ska gå med Mika. Men sen när hon träffar Mika ska jag och mami hoppa fram och säga GRATTIS! Då blir hon glad! (a) Sen ska vi bjuda henne på bio (New Moon) och så kommer vi ha det jätte mysigt! :D

Mika bor ganska nära mig så pappa är jätte snäll och skjutsar oss till sthlm där mami och angel bor! Sen så möts vi vid biografen och köper massa godis och sen blir de film! Mika har reserverat platser så jag hoppas det blir super!

Nån annan som sett New Moon? Är den bra?

XOXO //Ery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0