Quests..

Some quests:

Märkeskläder eller secondhand?
Märkes

Liknar du en kändis?
Jag tycker inte det men några säger Zero/Jiero (ni vet nog inte vem det e) och några andra xD

Bästa låten i världen?
Allt Adam sjunger ofc<3

Hur många timmar sover du per natt?
runt 5-6..

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Japanskt

Vilket intryck gör du på andra?
Blyg för vissa, pratglad och rolig för andra.

Detta skulle jag vilja prova på
Mycket jag vill testa, men gärna vara skådespelare i film.

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Sara, hon blir nog glad för hon gillar tårta :)

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Falska personer

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag pratar HELA TIDEN när jag är med kompisar.
Har blivit "casted" om en sak.. :P
Jag äter asmycket. ^^

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Roliga så man kan gapskratta och inte kunna sluta xD

Hur var du som barn?
Beter mig fortfarande som en

Vad tycker du om fildelning?
Det beror ju på :)

Vad kan man leva utan?
Blodpudding

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Öh...?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Aldrig

Vad skulle du göra med ett friår?
Sticka till Japan och bli skådespelare eller ******. De flesta där säger att jag borde bli det.. >.<

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Japanskt!!!

Hur svarar du i telefonen?
Vad fan vill durah? Nej men u know..

Vilken var din första konsert?
Minns inte..

Människa som gör dig enbart ledsen?
E, A, E, R, E, J, V, F, F typ..

Människa som gör dig enbart glad?
Familj och vänner

Värsta känslan?
Att känna sig hatad

Favorit tv-program?
Scrubs ofc!!!

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Kompisar, TV, dator, djur, familj, sova, äta.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
hemligt..

Vart går din drömresa?
Hawaii lr nått annat varmt land

Vad tror du på?
Nessie, tomten, spöken.

Vad är lycka?
Att vara älskad

Vem har makten i ditt liv?
Jag har all makt som man kan ha.

Har du någon dold talang?
Ja det har jag allt... Men använder det bara när jag behöver det...

Vilket djur skulle du vilja vara?
Geggamonstret!!!! haha nej men jag venne

Har du någon fobi?
Om jag har! Kan rabbla upp några av de miljoner jag har: baciller, insekter, ensamhet, bita i papper, folk som fotar mig i smyg, ha på mig kjolar och klänningar, fett, eld, pervon, japaner som springer efter mig, pinsamma tystnader mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0