I’ma hold ya down until you’re amazed

Kul dag :) Förutom jp skolan men vi fick godis där och jag hade kul med friends.

Det gick jätte bra på julshowen, även om jag inte kunde rida Tintin för att han tappat en sko. Jag visste det på något sätt så jag tog med mina sporrar som jag köpte igår. Fick Jojje (Joyful Westland) och det var jätte mysigt. Sen var jag med i julkören, inte frivilligt. Mamma, Sara, Asta och Nell kollade och sen åkte vi hem till mig och kollade på premiären av vår film. Fan vad vi garva ihjäl oss!

När vi gick ut med hunden gjorde vi snöbollskrig på vägen och då kom det typ några killar som vi gjorde snöbollskrig mot, tjejerna mot killarna :) Det var askul och sen förföljde de hem till mig och stod nedanför backen av mitt hus och väntade på att vi skulle komma ner igen, men ignored. :P


Hon ritar ALLTID så perfekt!

Jojje <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0